sobota, 6 września 2014

Dlaczego mnie nie kochasz?

Cześć i czołem.
Czym tak naprawdę dla mnie jest pisanie tych, możnaby powiedzieć pseudo-wierszy?
Myślę, że jest to takie wylanie swoich emocji i przekazanie ich nie tylko sobie, ale również innym.
Każdy może interpretować je w inny sposób. Chyba o to chodzi w twórczości, że nie mamy zastanawiać się nad tym, co artysta miał na myśli, ale nad tym co MY mamy na myśli, jak MY odbieramy dane dzieło. Czy te wiersze są szczere? Najszczersze. Naprawdę. Czasami zastanawiam się: Hej, co ten szczeniak może wiedzieć o miłości? I wiecie co? Wiem… niewiele, prawie nic, ale jeśli to wszystko siedzi gdzieś we mnie, czuję TO COŚ, dlaczego by nie przelać tego, a na domiar wszystkiego – nie podzielić się tym z innymi? Zdaje się, że to wszystko w tym temacie.
Dlaczego mnie nie kochasz?
Każdego dnia udowadniam Ci,
Że moje uczucie jest prawdziwe,
A Ty jak gdyby nigdy nic,
Przechodzisz obok tego obojętnie,
Nie pytając czy to boli,
Zrozum że pewnych spraw,
Nie odkłada się na bok,
I tak jest z moją miłością,
Wobec Twej osoby.


Spokojnego weekendu, trzymajcie się!

~~Zbuntowany Anioł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz