niedziela, 6 grudnia 2015

"Czas wszystko zmienia."

"Ból jest ceną za wszystko co wartościowe."

Dzień dobry.

Jest naprawdę dobry. Dzisiejsze kazanie było bardzo mądre. Tylko trochę za długie, jak dla mnie, bo jestem wzrokowcem i trudno mi się skupić na samej mowie. Stresowałam się przed piątkową spowiedzią, bo miałam do księdza pytanie, którego trochę się wstydziłam. Ale! Powiem wam, że to była taka cudowna spowiedź… tak przyjemna rozmowa. ROZMOWA. Nie odklepanie jakiejś regułki. Ten ksiądz to mistrz. Lubię trafiać w swoim życiu na ludzi, którzy robią coś od serca. Z pasją. Uwielbiam tych, którzy są powołani do spełniania danej pracy, być może nawet przez samego Boga. Coś fantastycznego. Aż chciało mi się modlić. Dziękować. I prosić. Nawet Komunia smakowała jakoś inaczej. Lepiej. Była taka smaczna… dla mojego serca, dla mojej duszy. Niewiarygodne przeżycie. Kiedy podchodzisz do tego wszystkiego na poważnie. Kiedy w jednej chwili zapominasz o swoim zwiątpieniu i mówisz do Niego szeptem: „Kocham Cię”
i uśmiechasz się nieśmiało. Takie momenty są warte zapamiętania. To bardzo ważne, żeby się nie bać. Nie bać się mówić o miłości. A powiem wam, że zostałam przez niego (księdza) zapytana właśnie o to, czym jest dla mnie miłość i od tego wszystko się zaczęło. No mówię wam, cudowny człowiek! Najważniejsze to szukać. Bo ja szukam. I szukam. I, jak widać, czasem udaje mi się znaleźć kogoś niezmiernie wartościowego. Chciałam rozmowy – proszę bardzo. Czuję się, póki co, naprawdę spełniona i szczęśliwa. Uwielbiam ten świat. Szczególnie w takich momentach.


Dzisiejsza noc była już trzecią w tym tygodniu, kiedy w śnie pojawiła się ta sama osoba. A ja... tylko się za nią modliłam i trochę o niej myślałam. Ciekawe. Jeżeli sny mogą być zapowiedzią rzeczywistości... to tylko na taki moment czekam.


https://www.youtube.com/watch?v=WyxXGdG3-Io
~~
https://www.youtube.com/watch?v=LLy4ip7AiHk

Muzyka dla moich uszu.

~~Zbuntowany Anioł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz