czwartek, 14 maja 2015

Słowo wszechświata.

Hej.

Już jest dobrze. Nie wspaniale, ale dobrze, bo do pełni szczęścia jeszcze kogoś brakuje. 

Niestety nie mam wam do zaoferowania żadnych wyniosłych myśli, czy głębszych refleksji. A szkoda.
Może w weekend nadarzy się jakaś okazja. Mam nadzieję, że jak najszybciej zrealizuję z przyjaciółką pewną akcję i jeśli wypali - kurczę, opiszę wam ją najdokładniej, jak tylko się da. 
Dziś znów krótko, ale może ktoś zechcę na to spojrzeć. Zapraszam.

Lubię patrzeć na ludzi. Obserwować ich gesty, ruchy, mimikę twarzy.
Ale nikt nie jest idealny i uwierzcie, że nienawidzę spoglądać na zmęczonych, smutnych, czy widocznie przygnębionych. Po prostu mnie to boli. Mogłabym rozpłakać się w publicznym miejscu tylko dlatego, że na twarzy jakiegoś osobnika ewidentnie widać ból. Boże, to męczące. Ciekawią mnie zamyśleni i poważni ludzie. Bo wiecie, uśmiechem można zawsze odpowiedzieć, a gdy widzę kogoś, kto zapatrzony w jeden punkt nie reaguje na polecenia wychodzące z zewnątrz, to uważam to za dość interesujące, a jednocześnie niepokojące. Mieszane uczucia.
Czasami spojrzę w czyjeś oczy i odwrócę wzrok, ale są momenty, w których dogłębne rozpatrzenie myśli drugiego człowieka zajmuje mi całą lekcję, mszę, czy pobyt w autobusie. Ludzie to taki piękny i intrygujący ‘’obiekt’’…

Gdy patrzę na to, co mnie otacza,
Ostatkiem sił rozum drogę wyznacza,
To nie jest tak, że on się stacza,
Tylko myślami do pięknych chwil wraca,
I znów przygląda się wszystkiemu wokoło,
I zatacza okrężne bez końca koło,
Które poucza serce surowo,
Że ważne jest też wszechświata słowo. 

Wiecie, mam szczerą nadzieję, że macie w swoim życiu osobę, do której możecie się zwrócić.
Tak po prostu, ot tak, a ona was nie odepchnie, tylko powie: ''Do usług''. Cudowna sprawa.


https://www.youtube.com/watch?v=fCR6WInBs_A
Niecałe dwie minuty czegoś niezwykłego.

http://xhxix.tumblr.com/ - warto zajrzeć, wow.

Miłego życia! 

~~Zbuntowany Anioł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz